
گرامر زندگی فقط 3 نکته داره: الف)xa0بعد از مصدر "زندگی کردن" ،زمان "حال" می آد وحرف اضافش می شه : "در" ب) بعد از مصدر "برنامه ریزی"xa0،زمان "آینده" می آدxa0 وحرف اضافش می شه: "برای" ج) بعد از مصدر "یادگیری"xa0،زمان "گذشته" می آد و حرف اضافش می شه: "از" حتی اگر حرف اضافش رو هم اشتباه کنیxa0، زندگیتxa0 پر از غلط می شه . چند بار بخون تا خوب بفهمیش علی میر صادقی...
ادامه مطلب
دیگران را ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش توهستند، به این دلیل که تو سزاوار آرامشی... ...
ادامه مطلب