دختر ناشناس

متن مرتبط با «دیگران را ببخشید» در سایت دختر ناشناس نوشته شده است

گرامر زندگی

  • نیلوبلاگ

    گرامر زندگی فقط 3 نکته داره: الف)xa0بعد از مصدر "زندگی کردن" ،زمان "حال" می آد وحرف اضافش می شه : "در" ب) بعد از مصدر "برنامه ریزی"xa0،زمان "آینده" می آدxa0 وحرف اضافش می شه: "برای" ج) بعد از مصدر "یادگیری"xa0،زمان "گذشته" می آد و حرف اضافش می شه: "از" حتی اگر حرف اضافش رو هم اشتباه کنیxa0، زندگیتxa0 پر از غلط می شه . چند بار بخون تا خوب بفهمیش علی میر صادقی...

    ادامه مطلب
  • دیگران را ببخش

  • نیلوبلاگ

    دیگران را ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش توهستند، به این دلیل که تو سزاوار آرامشی... ...

    ادامه مطلب